Alla inlägg den 16 september 2010

Av Joanna Löfdahl - 16 september 2010 21:04

Tungt nu, det känns tungt nu. Det gör så ont att se någon man älskar må så dåligt. Det gör ont i själ och hjärta. Och jag känner mig så förbannats maktlös.


Det är bara konstaterat nu, det finns ingen rättvisa i den här världen. Känner mig så trött och slut på nu. Kanske får blogga när man är klarare i skallen.


Är bara så less nu.

 

Och du älskling, vi klarar det här, tillsammans. Jag älskar dig nu och för alltid!

Av Joanna Löfdahl - 16 september 2010 09:57

Jag slog igång radion och började fixa med tvätt och disk och lite annat. Mycket roligare att hålla på att fixa om man samtidigt lyssnar på radio. Tänkte sätta sambon på att dammsuga. Man måste ju passa på att hjälpas åt då båda är hemma.


Håller nu på att tvätta andra maskinen tvätt. Och sen fanns det ingen mer tvätt!! Vet inte när det hände sist, att det var slut på tvätt! Så jag tänkte försöka mig på att ge badrummet en omgång sen också. Där inne behövs det verkligen städas. Men ska eventuellt på stan och träffa en kompis på eftermiddagen, får se vad jag hinner med. Är inget vidare gå på stan väder idag iaf. Det reeeegnar.


Anton tyckte det var jätteroligt att gå till dagis i regnet. För då kunde han ju plaska i alla vattenpölar :) Och det gick kalas att lämna honom där. När vi skulle gå vinkade han och sa hejdå, sen fortsatte han leka :') Såå skönt när lämningarna fungerar bra.


Nej, nu ska jag återgå till städandet. För tiden bara rusar iväg och då är det snart dags att hämta hem lillemannen.



Vad gör ni idag?

Av Joanna Löfdahl - 16 september 2010 07:47

God morgon! Här har vi redan vartit uppe i över en timme, 1½ till och med kanske. Men vakna har vi varit längre än så. Roligt nästan jämt ;) Försökte få lilleman att ligga och mysa i sängen men han ville inte ligga stilla, han ville upp och springa runt. Så det var ju bara att masa sig upp, fastän jag gärna hade sovit ett par timmar till. Är så sjukt trött.


Nu ska vi alldeles strax duka fram frukosten. Och efter det blir det att leta fram kläder till lillherrn som ska på dagis idag. Frågade honom nyss  om han ville till dagis idag och leka med barnen, då bara log han stort! Sötnöten min!


Själv misstänker jag att jag bara kommer slappa när han är på dagis. Är så himla trött idag känner jag. Ska väl försöka göra lite nytta iaf, kanske tvätta lite och så. Men annars kommer jag inte göra många knop. Och ikväll SKA jag lägga mig tidigare. Måste verkligen göra det.


Vad händer hos er idag? :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards