Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

25 Januari

Av Joanna Löfdahl - 25 januari 2012 17:19

Jag kan inte låta bli att undra över vad vi har gjort för hemskt. Vad har vi gjort för hemskt för att förtjäna allt elände som bara ramlar rakt över oss? Något måste det ju vara, och det måste ju vara riktigt jävla illa!? Eller är jag bara oändligt jävla bitter? Eller vad är det frågan om? Kanske har vi inte haft det så jobbigt som det känns? Jag vet varken ut eller in. Men jag tycker att livet i ren allmänhet är så jäkla orättvist. Nu vill jag att det ska vara lite medvind för oss, faktiskt! När är det våran tur? Jag har väl rätt att fråga?!


Är oändligt trött. Är en smula ledsen också. För att allt bara ska krångla. Inte ska man kunna få drömma det minsta lilla utan att allt ska kastas omkull med detsamma. Är det ens lönt att fortsätta hoppas, drömma, planera? Just nu känns det bara som slöseri med energi, tid.


Nej, orkar inget långt inlägg som jag först hade tänkt. Ska luta omkull mig på soffan och fortsätta vara bitter. Det enda jag kanske är riktigt bra på....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards