Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

28 Mars

Av Joanna Löfdahl - 28 mars 2011 20:16

Kan börja med att säga att jag känner mig mer död än levande. Är så himla trött och slut på.


Natten som var sov jag inte många minuter. Varför vet jag faktiskt inte. Kände mig inte nervös inför arbetsträningen. Kunde helt enkelt inte sova bara. Somnade till några minuter här och var. Hade ställt klockan på 5 i morse. Så då klev jag upp. Men väckte Anton en stund senare.


Lämnade Anton på dagis strax efter halv sju i morse. Han var så lyckligt över att få äta frukost på dagis han, lillesöt. Man han var först där bland barnen i morse, iaf först på sin avdelning. Men det gjorde ingenting, han var så nöjd ändå.


Sen satte jag mig på bussen kl 7. Och var framme precis i tid, så det tog runt en halvtimme att komma bort dit där jag arbetsträngar. Satt och lyssnade på musik på bussen, och allt kändes bara bra.


Och dagen gick fort. Och det var väldigt roligt idag! Än om det var en smula enformigt. Det gör ingenting, kommer nog trivas bra där!


Sen hem, äta lite lunch och sen hämta lilleman på dagis. På dagis frågade dem om Anton haft vattkoppor, och det har han inte. Och dom undrade för att det nämligen går sådana på dagis nu. Så det är väl bara att vänta och se, om Anton blir smittad eller inte.


Sen efter dagis har vi varit ute och lekt. Och varit och kastat lite kartong som skulle till återvinningen. Och sen hem och laga mat. Varit en rätt mysig eftermiddag. Men nu är jag sååå grymt trött.


Är så tröt så jag till och med överväger att spela in det jag vill se på tv, och sen bara slänga mig i säng. Kan man göra det? Kan man gå och lägga sig halv nio? Det är onekligen frestande!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards