Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Joanna Löfdahl - 30 mars 2011 21:57

Tänkte även bjuda på lite bilder på underbara lilleman. Min fina älskade lilla prins!

  


Glad kille på Ica Maxi idag. Precis efter att vi hade ätit en varsin korv.


  

Underbara unge! Bilden är tagen häromdagen då vi var ute och busade :)


  Lillbusen när vi var hemma och hälsade på hos Antons kusiner!


Sist men inte minst kommer en bild på mina nya skor jag köpte på Ica Maxi igår. Kände att jag behöver en liten färgklick! Hihi.

Av Joanna Löfdahl - 30 mars 2011 21:48

Tänkte att det var lite bilddags igen. Tror att det brukar vara uppskattat av er läsare ;) Dock tar det ju faktisk emot en del att lägga ut bilder på mig från när jag var som störst. Haha, eller ja, på denna bilden är jag ju ändå inte som störst. Som allra störst var jag när lilleman låg i min mage. Under graviditeten gick jag upp över 32 kg. Inte att leka med. Men ja, denna bild är jag helt ogravid på. Enligt datumet på bilden är den tagen i september 2010.

  

   

Denna bild bör vara från innan flytstart. Men vet inte om datumet på bilden stämmer.


Och denna bilden är från idag. 47 kg lättare. ( räknar viktnedgången från flytstart ). Sen operationen den 13:e december är det -30 kg!

Och sedan lilleman låg i min mage så är det hela 54 kg minus på vågen.

Det är faktiskt helt sinnessjukt.


Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards