Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Joanna Löfdahl - 23 mars 2011 09:09

Just nu står sconsen i ugnen, så snart blir det mysfrukost! Ute skiner solen, underbart! Kanske klär vi på oss och går ut efter frukosten.


Jag skulle egentligen börjat arbetsträna idag. Men eftersom vi precis haft magsjuka så är jag inte välkommen där ännu. Så jag börjar på måndag istället. Det ska bli spännande! Så vi tar och stannar hemma denna veckan ut och myser, och sedan börjar allvaret på måndag! Uj, känns lite nervöst faktiskt!


Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Hoppas på att vi går ut och leker lite idag också. Igår var vi ut och lekte en lång stund, lekte i lekparker. Till och med JAG klättrade i klätterställningar och åkte rutschkana! Oj oj oj, blev som barn på nytt. Minns inte ens när jag gjorde något sådant sist. Det var helt fantastiskt. Trodde jag skulle ha massor med träningsvärk idag. Men lite stel bara, inget ont. Toppen!


Vad gör ni idag?

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards