Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Joanna Löfdahl - 6 mars 2011 07:27

Godmorgon söndag. Än fast det faktiskt inte känns som någon direkt jättegod morgon. Eller morgonen i sig är det väl inget fel på. Känns bara som den startade alldeles för tidigt, och det beror på att det blev knappt något sova alls i natt. Så det kommer bli en trött dag.

 

Har varit vaken större delen av natten. Vi har en sjuk son här hemma. Som har ganska hög feber, och massor med hosta, i natt hostade så han kräktes. Och han har varit ledsen och mammig hela natten. Så jag känner mig stel idag, för jag har legat i en och samma ställning hela natten bara för att han ska känna att jag är nära. Så fort jag försökt ändra läge i sängen så har han vaknat och gråtit, min stackars lilla älskling. Hoppas han blir frisk fort. Jobbigt när dom små är sjuka.


Jag hade tänkt skriva ett lite längre inlägg. Men har ingen direkt inspiration. Kanske kommer senare idag.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards