Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Joanna Löfdahl - 20 januari 2011 15:51

Idag har vi varit till Ikea igen. Jag blev så irriterad över att vi glömde köpa ett benpar, så jag sa till grabbarna i morse att idag åker vi till Ikea igen! För jag ville så gärna få ordning på sängen! Och mycket riktigt, vi åkte dit, blev där lite längre än täntk, men Anton somnade och ville inte väcka honom med att börja klä på honom igen. Så vi stannade tills han sovit klart, sen tog vi nästa buss hem.


Väl hemma blev det sen lunch, och sen fixa med sängen! Nu sitter de nya lägre benen på plats, och Anton kan ta sig upp i sängen själv nu, känns lättare då han ändå kommer till oss varje natt. Och så fick vi ju en sängkappa i julklapp av min syster. Och nu är den på plats också. Det blev verkligen jättefint! Nu är den dock bara på som prov, sen ska den tvättas och strykas innan den används igen, men det fixar vi efter flytten.


Detta blir ett kort inlägg, för nu ska vi klä på oss och gå till Ica Maxi. Handla lite mat, och hämta ut paket osv. Ingen rast ingen ro! Jag gillar att vara på språng. Får mer energi av det, tro det eller ej. Blir sinnesjukt trött av för mycket stillasittande.

Av Joanna Löfdahl - 20 januari 2011 08:56

Testar mobilblogga. Mest för att kolla om det fungerar!

 
Av Joanna Löfdahl - 20 januari 2011 08:41

  


         

 Mina älskade grabbar och jag. Igår när vi väntade på bussen till Ikea.

Min jacka sitter inte som den en gång gjorde ;) Vore väl konstigt annars, haha!

Anton ville för övrigt inte vara med på kort, vilket resulterade i denna minen han gjorde!

 

  

Min älskade lilla buse! När jag och han busade på Ikea igår.

Han är hela min värld, mammas allt! Mammas lilla solstråle!

 

Älskar min lilla familj mer än allt annat på denna jord.

Jag är så himla lycklig med mina grabbar. Det finns inte ord stora nog för den kärlek och lycka detta innebär för mig. Jag vill aldrig någonsin behöva vara utan mina grabbar. Jag älskar er, nu och för alltid!!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards