Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Joanna Löfdahl - 1 januari 2011 21:01

Yes, nu är det kväll, och det betyder att snart får man sova! Jag är så himla trött så jag var på väg att somna i soffan tidigare ikväll. Så ikväll tänker jag lägga mig i tid, dvs så snart som möjligt. Är till och med för trött för kvällsgröten.


Idag har vi kikat på film här hemma. New daughter hette den, det var bra ända fram till slutet. Det var ett uselt slut helt enkelt. En film kan inte sluta på det sättet, det går bara inte!


Och så har vi varit ute på promenad. Och då passade vi på att åka lite pulka också, i närheten av våran nya lägenhet. Längtar så tills vi får börja flytta. Ska ta och sätta igång här hemma med packandet snart. För nu är vi ju så gott som friska. Bara hosta som hänger sig kvar. Men däremot är jag helt sinnesjukt trött mest hela tiden. Men det måste ju bli bättre med tiden.


Nu börjar det bli godnatt. Dumt att jag ju faktiskt känner mig liite hungrig. Men jag är alldeles för trött för att äta. Suck.

Av Joanna Löfdahl - 1 januari 2011 08:38

Gott nytt år mina kära bloggläsare! Önskar er alla en bra start på 2011!


Gud vad less man blir när man skriver ett låångt inlägg, och allt bara försinner :( Jag orkar inte skriva om allt jag hade skrivit. Och jag som för en gångs skull var himla nöjd med ett inlägget jag hade skrivit. Typiskt :(


Drar det lite kortfattat. Igår på självaste nyårsafton hade vi gäster. Vi lagade mat tillsammans och hade det himla trevligt. Vi umgicks, spelade spel, skrattade och hade det gott. Och framförallt så åt vi väldigt god mat, potatisgratäng och fläskfilé. Det var gudomligt gott, den första "riktiga" maten på över 2 månader. Så man var minst sagt i himmelriket när man åt.


Nu är det bara 12 dagar kvar tills min älskade son fyller 2 år! Kan ni tänka er att han redan fyller 2? För mig känns det helt ofattbart. Minns det ju som igår när han föddes, när han kom till oss. Och det har redan gått 2 år, herregud! Så det är dags för mig att börja baka ifall att det kommer några och firar vårt lilla yrväder. Vi kommer väl ha "öppet hus" eller vad man kallar det. De som vill får komma. Och så blir det väl på helgen efter att han fyllt. Vi får se, vi har inte bestämt ännu.


Och så har vi ju blivit med katt. Världens sötaste lilla katt-tjej har flyttat in här hos oss. Anton leker med henne mest hela tiden. Han avgudar den lilla varelsen. Det är en mycket busig tjej som flyttat in här. Hoppas det ska gå bra och att Anton och hon blir goda vänner!


  


      

Våran nya familjemedlem <3

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards