Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Joanna Löfdahl - 9 januari 2011 11:21

Är en smula trött idag. Anton kom över till vår säng nästan precis när vi hade lagt oss. Och han tog tid på sig att somna om. Han låg och vände och vred på sig. Och så var det sedan i stort sett hela natten. Så jag har inte fått allt för mycket sömn. Hoppas på mer sömn kommande natt.


Idag vaknade jag med illamående och magont. Kunde inte förmå mig att äta någon frukost. Behöver något som sätter fart på magen, så till sist proppade jag i mig en husmans. Och nu hoppas jag bara på att det hjälper. Annars kommer det inte bli mycket ätet för mig idag. Får sikta in mig på mycket vätska.


Skulle ha en städdag idag. Men än så länge har jag inte börjat städa. Just nu sover Anton en sväng och då vill jag inte leva om iaf. När han vaknar blir det lunch, och sen kanske vi klär på oss och går ut en sväng. Skulle vara skönt att få lite luft. Städa hinner jag ju göra efter vi kommit in isf. Det är flera plusgrader ute och, så det lär ju bara vara slask. Men skönt med friskluft!


Imorgon är det dagisdags för lillherrn! Som han längtat efter dagis! Roligt för honom att få komma tillbaka och leka med kompisarna. Han pratar om alla på dagis väldigt ofta. Och själv vet jag inte vad jag ska göra imorgon. Har massor att stå i, så det finns ju att göra. Har bara inte bestämt mig för vad ännu.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards