Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Joanna Löfdahl - 2 januari 2011 22:14

God kväll! Kom precis på att jag har ju inte bloggat något idag, och det går ju inte för sig! Inte för att vi gjort så himla mycket. Vi har varit inne hela dagen och bara varit. Har städat bort julen idag, granen är väck, alla tomtar. Julgardinerna sitter kvar, och adventsljusstaken i Antons fönster är kvar, resten är borta. Kände att jag ville det eftersom vi har en flytt framför oss. Vill ha så lite stress som möjligt. Så passade på att plocka bort allt redan nu.


Har även börjat packa lite inför flytten. Visst det är 2 månader kvar, men det går fort! Tiden går extra fort efter att man fått barn, tiden bara springer iväg. Och denna gången tänker jag vara ute i god tid! Böjade packa saker från bokhyllan i tvrummet. Har fyllt en kartong iaf. Men jag undrar hur vi ska får kartongerna att räcka, vi behöver nog ha tag i bra många fler.


Imorgon får vi besök. Extra roligt blir det nog för Anton! Så får han leka lite med kusinerna, och träffa faster, farbror och farmor! Det ser vi fram emot.


Nej nu är jag alldeles för trött för att blogga. Får blogga mer imorgon om det hinns med.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards