Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 24 februari 2011 19:56

Är trött och orkar egentligen inte blogga så mycket. Det har varit mycket på senaste tiden. Allt blir ju inte riktigt som man tänkt sig och trott. Men lever stenhårt på hoppet om att det i framtiden ordnar upp sig, på alla plan. Förmodligen fortare än vi tror, jag håller verkligen tummarna!


Och låt mig bara säga att jag är oerhört tacksam över att min mamma är här nu. Utan henne här hade allt varit helt omöjligt just nu. Så är det bara. Och vi är glada att ha henne här nu. Och Anton är såklart stormförtjust över att ha mormor här! Haha, hon får inte vara ifred en endaste sekund :)


Nu orkar jag inte blogga mer. Men kommer nog bli ordning på bloggandet igen sen när vi är flyttade och klara, och allt lugnat ner sig!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards