Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 11 februari 2011 13:42

Tiden är det enda som har vett att gå. Och klockan bara rusar iväg. Speciellt när man vill hinna med att få lite gjort hemma, då rusar tiden iväg extra fort. Känner en hel del ångest inför flytten. Hur ska vi hinna packa allt? Hurskavihinnahurskavihinnahurskavihinna?!


Har idag packat lite i klädkammaren, det mesta utav sängkläder och så. Hittade åt julgardinerna.. som jag letade som en gnu efter i julas. Hittade dom ingenstans. Kul att man hittade dom nu... Bittert! En smula faktiskt!


Håller även på att packa i vårt sovrum. Hade ett helt skåp fyllt med glas och ljusstakar och sånt. Och så hade vi en hel del böcker undangömnda. Det är packat nu iaf. Det går saaaakta, och nu måste vi ha tag i fler kartonger. Jisses, wish us luck!


Nu plingade det på dörren. Så nu ska jag försöka mig på att vara lite social. Om jag hinner ;)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards