Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 20 februari 2011 21:03

Här sitter jag en smula trött och med en stor smula huvudvärk. Helst av allt borde jag bara gå och lägga mig, men det får vänta i en liten stund. Jag väntar nämligen på samtal ifrån min älskling. Hoppas han får komma hem snart, för vi saknar honom här hemma! Han fattas oss.


Idag har jag och lilleman varit och haft lite mysdag hemma hos en kompis och hennes lilla ljuvliga son. Det måste vi verkligen göra om. Extra härligt när båda barnen sov och vi mammor fick sitta och dricke té och surra lite :) Det är sånt man verkligen behöver ibland. Trisst att man inte gör det så ofta bara.


Näe, har ingen direkt insperation till att blogga. Så det får väl vänta tills jag har något roligt att skriva om.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards