Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 19 februari 2011 10:55

Dragit igång lite musik på spotify, känner att jag behöver det. Förstår inte varför jag inte lyssnar på musik oftare. Finns helt enkelt inte tid alla gånger. Ska nog leta upp min gamla mp3 och fylla med lite musik, så kan man ju gå omkring och lyssna hela tiden om man vill :) Men letar nog rätt på den efter flytten. Känns som inge idé just nu.


Fick ett glädjande besked igår. Verkar som att vi kan få tillgång till den nya lägenheten tidigare! Yiiiihaaaa! Det är det bästa som skulle kunna hända just nu. Då vi annars måste slänga ut massa pengar på att magasinera våra saker, och det håller inte direkt butgeten för.


Saknar min käre sambo så mycket nu. Längtar tills han kommer hem till oss igen. Det gör ont att vara ifrån den man älskar. Känner mig halv utan honom. Men det är ju som sagt för en god saks skull vi är ifrån varandra nu. Men det gör det ju inte mindre jobbigt för det. Hoppas bara att han mår bra snart så han får komma hem.


Undrar om man ska försöka få lilleman att sova en stund. Han börjar bli trött, märks på hans beteende. Och själv skulle jag inte ha något emot att få vila en stund. Är supertrött idag. Men då kommer ju det dåliga samvetet.. att jag inte borde vila när han sover, utan att jag borde göra massa nytta då, göra sånt jag inte kan göra när han är vaken. Vi får se hur jag gör.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards