Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 4 februari 2011 15:59

Magsjukan fortsätter. Ropade alltså hej för tidigt. Trodde vi var säkra eftersom Anton inte hade kräkts på tre dygn, och ingen av oss andra hade blivit sjuka. Men i natt drabbade magsjukan min älskade sambo. Så han ligger däckad. Åh vad det gör ont i hjärtat att se någon av sina grabbar sjuka. Gör allt jag kan för att pyssla om min sjuka älskling, samtidigt som jag roar Anton så gott det går.


Anton sover nu en stund, för andra gången idag. Jag skulle gärna kunna sova en stund jag med känner jag, men det får vänta. Sov på förmiddagen med Anton, vi sov väl nästan två timmar då , eller iaf en och en halv, det var skönt! Får se om Anton kommer i säng i någon bra tid ikväll, tvivelaktigt nu när han sover den här tiden. Men han är trött och slut på fortfarande sen han dage magsjuka, så låter honom sova när han behöver!


Städade ju igår, det syns knappt idag. Är leksaker och smulor och grejs överallt igen, hehe. Får ta nya tag sen, men inte idag. Idag läggar jag min tid på att pyssla om min sjuka älskling. Och leker och roar lilleman. Men jag är grymt trött, känner att jag gärna skulle vilja sova en vecka eller två. Och ingen har man om be om lite hjälp heller, speciellt inte nu när magsjukan går här hemma, då betraktas vi alla som pestsmittade. Men så är det.


Vi hade besök igår ju, hoppas dom klarar sig från detta!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards