Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2011 22:03

Jisses vad jag är trött. Har fått sova rätt lite den senaste veckan, iaf mindre än jag brukar, och i vanliga fall sover jag alldeles för lite. Men det har ju varit en del sjukor här hemma i veckan. Och då får man räkna med mindre sömn, så är det bara.


Igår så gick jag och Anton hem till ett par vänner och umgicks och sov över där. Supertrevligt var det, än om alla var allmänt trötta och så. Jag höll på att somna när jag skulle natta lilleman. Det var bara så skönt att få ligga ner. Borde väl ha somnat då, men ville ju hinna umgås lite barnfritt också. Det var verkligen trevligt, och vi får göra om det när alla kan vara med. Min älskling saknades ju faktiskt där! Kände inte för att sitta hemma och uggla ensam hela kvällen, så det kändes jätteroligt att bli överbjuden till ett par kompisar!


Vi kom väl hem runt 10-11 någon gång, och då var Anton jättetrött och somnade på en gång nästan. Sen körde han en långsovare på dagen idag också, nog närmare tre timmar, precis som igår. Sen kom älskade älsklingen hem, och familjen var hel igen! Känns så bra att ha honom hemma! Det är ju så här det ska vara! :)


Kvällen har varit lugn. Mest slappande i soffan :) Dock är jag ju ett sånt klantaesel, så vi fick lov att dra fram dammsugaren en sväng här nyss.. Råkade riva ner mitt absoluta favoritglas i golvet :( Vi hade bara två om dom glasen, och för en tid sedan hade Anton sönder det första, och nu jag det andra, så nu har vi inga kvar av dom. Blää! KlantarselJoanna!


Nu blir det alldeles strax till att gå och lägga sig. Är så himla trött, är typ jämt trött. Så hoppas vi att lilleman sover bra och länge, och att ha är pigg och redo för dagis imorgon. Han behöver få leka av sig lite med dagiskompisarna.


Just det, glömde ju bort att jag startade en maskin tvätt efter Antons kvällsdusch. Så nu blir det till att masa sig iväg och hänga tvätten innan man lägger sig, jippie!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards