Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 13 februari 2011 11:50

Det går segt här hemma idag. Känner mig himla trött. Skulle mer än gärna kunna tänka mig att gå och sova en stund nu. Men då blir ju ingenting gjort. Och dessutom vaknar nog lilleman snart. Och då blir det lunch. Fastän jag inte känner mig det minsta sugen på någon lunch, magen lever rövare som bara den. Den känns lite i obalans. Får försöka dricka mycket. Känner att jag glömt det lite grann. Har huvudvärk bland annat. Men hur ska jag hinna med att dricka?


Har börjat slita ner alla gardiner här hemma. Tänkte så att man hinner tvätta upp allt innan flytten. Hatar att flytta skitiga kläder/gardiner/sängkläder från en lägenhet till en annan. Så jag hoppas man hinner få allt tvättat och torrt och packat!


Har stökat lite i köket också. Det är ett evigt projekt. Håller på att ska tänka ut vad vi kommer behöva dom här två veckorna som är kvar innan flytt. Allt annat ska packas. Tänk om någon kunde komma hit och tala om för mig vart jag ska börja någonstans :P Det är svårt att veta vart man ska börja när allt är så rörigt som det är nu.

Av Joanna Löfdahl - 13 februari 2011 07:38

        

Det ska börjas i tid med datoranvändandet ;) Ha ha, han ser så oskyldig ut. Han vet att han inte får röra datorn, men ändå kan han verkligen inte låta bli. Mammas älskade lilla busunge!



 

<3

Av Joanna Löfdahl - 13 februari 2011 07:27

Godmorgon! Dagen startade vad som kändes som alldeles för tidigt. Skulle vara så skönt om man fick ligga till kl 9 en dag, det hade varit gudomligt. Men min son är morgonpigg, så det är bara att kliva upp tidigt :)


Fick en chock när vi kollade hur kallt det var ute idag! -17,3!! Det är ju helt sinnesjukt kallt, varför är det så kallt för? Förmodligen för att jag hade hoppats på att vi kunde vara ute lite idag. Men kanske kylan ute försöker säga mig något, att jag ska stanna inne och packa järnet idag? Det känns som att det skulle behövas. Det är ju inte speciellt länge kvar tills vi flyttar. Och tiden går som sagt alldeles för fort just nu. Och jag känner mig stressad till tusen.


Sitter här och gäspar och drömmer om att jag ligger i sängen under täcket. Haha drömma får man ju iaf ;) Min käre sambo håller på att göra kaffe, så snart kanske man vaknar till liv igen, vi får hoppas. Och efter det får det bli frukost! Sen ska man väl ta och sätta igång här hemma. Ska ta och packa från Antons rum idag. Packa allt förutom några favoritleksaker. Sen ska jag se till att allt i klädkammaren blir packat, ska spara framme bara så att vi kan byta i sängen en gång till. Sen får det bli bytt nästa gång i nya lägenheten. Åh vad jag längtar tills vi har flyttat och kommit i ordning.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards