Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 2 februari 2011 09:59

 

Strålande sol och plusgrader ute. Inte utan att man får lust att gå ut och bara stanna ute resten av dagen! Men inne sitter vi! Det känns inte så lockande att gå ut då man har en son som är superdålig i magen, sviter efter magsjukan. Vaknade imorse av att det var blött i sängen och på Antons kudde, och jag kan säga som så att det var inte kiss iaf.. Var bara att sätta ungen i duschen, och där satt han i närmare en timme..


Så jag är lite kluven inför om vi ska våga ta oss ut eller inte. Vill ju gärna inte gå ut och så läcker blöjan så det kommer "härligheter" överallt. Jobbigt läge, men lillemans mage kanske hinner lugna ner sig till lite senare, och då kanske vi kan gå ut en stund. Friskluft är bra!


Nu försöker vi pilla i oss lite sen frukost. Sen ska jag ta och sätta igång här hemma, måste tvätta ett par maskiner tvätt idag, vi har en del mindre trevliga kläder och sängkläder som ligger och väntar på att bli tvättade.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards