Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 18 februari 2011 10:26

Bloggandet känns inget roligt just nu. Har inte direkt något roligt att skriva om ändå. Flytt & Packa- stress och ångest. Försöker packa lite varje dag men samtidigt känns det som att ingenting blir packat. Men jag har väl hunnit en hel del redan, man önskar jag hade hunnit mer.


Känner mig deppig idag. Sovit dåligt dom senaste nätterna. Somnat sent och vaknat tidigt. Och så gillar jag inte det här med ensamhet, är inte så bra på det. Längtar så tills ordningen är återställd. Detta kommer bli världens längsta helg :( Önskar jag hade pengar så att jag och Anton kunde åka iväg till någon. Vill inte sitta här själva och tråka en hel helg. Vill bort härifrån. Bort bort bort.


Nu ska jag dricka en kopp kaffe. Hoppas på att jag känner mig liiite piggare, och sen ska jag fortsätta städa och packa. Det tar sån tid.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards