Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Joanna Löfdahl - 14 februari 2011 11:08

Idag packas det på för fulla muggar. Har dock många pauser, för känner mig inget vidare idag. Kan inte riktigt koncentrera mig, känner mig låg idag. Känner mig deppig och allmänt nere. Man får ju självklart ha sådana dagar också, men det känns bara jobbigt. Skönt för lilleman att få vara på dagis idag, så han slipper vara med sin ledsna mamma hela dagen. För ledsen är precis vad jag känner mig.


Bara så stressad och frustrerad över det mesta just nu. Kan inte bara något få gå som man hoppas på? Bara lite lite lite? Kan säga att jag skulle verkligen behöva en spahelg just nu. Känner mig slutkörd i kropp och knopp. Skulle bara vilja åka härifrån ett tag, slippa alla måsten med packning, passa tider osv. Jag är bara så ini bomben trött och slut på.


Skulle vilja åka iväg ett tag, med hela lilla familjen. Åka iväg och andas lite. Bara få vara och rå om varandra. Hitta på roliga saker. Men det får vänta. Vi kan inte lämna utrymme för roliga saker just nu, alldeles för stressigt.


Gud vad jag gnäller. Vilken tur för mig att det här är min blogg, och att jag får skriva precis vad jag vill. Får gnälla precis hur mycket jag vill! Sådetså!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards