Direktlänk till inlägg 26 september 2011

26 September

Av Joanna Löfdahl - 26 september 2011 07:54

Godmorgon allihopa! Har jag några läsare idag? Jag ser ju att det är några som läser varje dag, vore roligt att få veta vilka ni är! Så lämna gärna en kommentar någo någon gång, så jag får veta vilja nu är!


Jag sitter här och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. 08.40 skulle dom ringa till mig. Så jag får vänta en stund till. Det gäller iaf lilleman. Hans ögon är inget nämnvärt bättre, och för varje morgon har han bara mer och mer i feber, och det känns inte riktigt riktigt! Så jag litar på magkänslan, tänker se till att gå en tid på vårdcentralen med honom så dom får ta en titt. Han har även fått hosta som låter hemsk på nätterna, så när man själv ska sova är man rädd att han inte ska kunna andas. För stundvis låter det så om nätterna. Vilken skräck alltså. Och höja upp huvudänden hjälper inte, då lilleman är en liten propeller då han sover, och snurrar runt åt alla håll och kanter i sängen. Vaknar ofta på natten och han har huvudet i fotänden osv. Anton har även fått uslag på kinden, igen, vet inte för vilken gång i ordningen. Och jag vill att dom tar en titt på det, igen. För det bara återkommer hela tiden.


Vad annars gör vi denna morgon? Jag spenderar massor med tid på att dricka alldeles för mycket kaffe, som vanligt. Vad skulle man göra utan denna gudomliga dryck? Jag skulle inte överleva utan kaffe. Vi sitter i soffan och kollar på Antons favorit, Musses klubbhus. Kan detta avsnittet utantill nu, men han ledsnar aldrig, och så bygger vi lite pussel. Han är verkligen en hejjare på att lägga pussel, han tycker att det är jätteroligt Och så applåderar han åt sig själv så fort han lagt ett pussel färdigt, älskade sötbarn! Älskar dig så himla mycket!!


Annars försöker jag mest förtränga att jag ska till tandläkaren senare idag. Det känns jättenervöst, samtidigt som det inte känns någonting alls, hmm. Men det som känns oroligt är att jag inte vet vad som kommer göras när jag väl kommer dit. Men det kanske är lika bra att inte veta innan, så har man inget att gå och ha ångest över. Då kan man ha ångesten där sen istället, haha.


Nej, nu får vi bygga pussel vidare. Anton tjatar på mig "Mamma, bygg pussel med miiig!". Så blogga får jag göra mer senare :)


Vad gör ni idag?

 
 
Ingen bild

Johanna

26 september 2011 10:13

Jag känner med er, hemskt när barn är sjuka:( Men kul att han gillar pussel, kanske nåt för julklapp?:)<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards