Alla inlägg den 18 september 2011

Av Joanna Löfdahl - 18 september 2011 15:17

Snart är helgen slut och det känns väl, med handen på hjärtat, som att den har varit lite för kort. Men vad gör det, kommer ju en ny helg nästa vecka! Jag har ju precis upptäckt att jag tycker om helger igen. Känns riktigt roligt faktiskt. Förr, innan jag hade arbetsträningen så var ju alla dagar exakt likadana, vare sig det var helg eller vardag. Men nu läntar man efter helgen och uppskattar den på ett helt annat vis. För man vet att man får vara hela lilla familjen samlad en hel helg. Bara mysa och ha det bra tillsammans. Det gillar vi!


Tog en städdag idag. Kände att det var bäst så. För då slipper man hålla på med en massa städning till veckan sen. Då räcker det med att gå och småplocka. För då får man ju ändå träffas så lite om dagarna, och då vill man ju inte slösa tiden man har tillsammans på att städa. Så detta kändes som ett bra beslut. Har ändå så varit så himla tråkigt väder idag. Bara regn och rusk, det känns verkligen att hösten är här. Och det är med blandade känslor.


Igår var det underbart väder hela dagen. Så då passade vi på att ta en promenad till Ica Maxi för att handla lite. Och det kändes jätteskönt idag att vi gjorde det igår. Det var underbart med en solskenspromenad och frisk luft. Idag passade det mycket bättre att städa.


Nu har vi precis ätit lite mellis i soffan. Och snart är det dags för att laga lite mat, men först tänker jag slappa i soffan en stund, innan jag börjar förbereda för middagen. Idag blir det Spagetti och köttfärssås, enkelt och gott! Jättegott faktiskt! Gott kommer det bli.


Nej nu ska jag slappa vidare. Fundera på om det är något mer som behöver fixas innan helgen är slut.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards