Alla inlägg den 3 september 2011

Av Joanna Löfdahl - 3 september 2011 19:25

Här är det full rulle vill jag lova. Vi är barnvakt idag/ikväll, två vildar som ska sova över till imorgon. Anton är i himmelriket. Det är kul att se honom ha så himla roligt. Han verkligen avgudar Kim. Så han har det jättemysigt med två kompisar som ska sova över. Och dom leker så bra fastän det skiljer så mycket i ålder på dom. Visst går det liite för villt till imellanåt. Och man får tjata flera gånger om att dom ska ta det lite lugnare ;) Men i det stora hela går det jättebra. 


Anton har varit ledsen några gånger. Bland annat lekte dom i sängen, fast dom såklart inte får, och så ramlade han ner. Det gick som tur var bra. Han är ju såpass stor nu så han tar ju emot sig, så han blev väl mest rädd.


Till middag idag gjorde vi hemmagjord pizza. Har för första gången vågat mig på att göra hemmagjord pizzadeg. Och det blev helt okej faktiskt, det var ingen som klagade iaf. Ungarna åt med god aptit, det var kul!


Nu sitter vi med lite popcorn och ostkrokar. Har ätit några stycken, vågar mig inte på så många. Känns inte så gott heller ändå, så jag nöjer mig så.

Snart dags att börja göra kväll för barnen, en i taget ;) Anton står först ut, sedan får dom större vara uppe lite längre. 

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards