Alla inlägg den 1 september 2011

Av Joanna Löfdahl - 1 september 2011 15:31

Idag har jag provat göra glass av mjölkdrink. Och det blev helt okej faktiskt! Kan tänka mig att det är toppengott på sommaren. Men nu när hösten är på väg blev jag istället ännu mer kall och kände mig lite ruggig. Men gott var det. Det känns såklart att det inte är något socker i den, men det gör ingenting. Muuums, kan rekomendera er att prova. Jag tänkte mest på som ett nyttigt mellanmål till Anton. Men han gillade inte min hemmagjorda glass :P Mer till mig! Haha.


Har ooooont. Just nu vill jag ha en helt annan kropp! Kan någon ge mig?! Pretty please!!

Av Joanna Löfdahl - 1 september 2011 08:57

Nu är vi inne i september månad. Och det känns lite konstigt faktiskt, att tiden rusar iväg så himla fort. Men det är ju skönt att det går framåt och inte bakåt. Hösten är här nu, det märks, luften är mycket kyligare, och löven har börjat bli gula och ramla ner på marken. Känns en smula vemodigt, men samtidigt mysigt. På hösten kan man dricka massa té, mysa under filtar i soffan, med massor av tända ljus runt omkring. Det gäller bara att ta sig tiden till att göra det också. Och det kanske inte skulle vara några problem, ifall man inte kände sig så förbaskat stressad hela tiden.


Gör inte mycket idag. Plockar lite, tvättar lite, sitter massor i soffan och tar det lugnt. Kollar på tv, på sådant som jag missat men som jag vill se. Försöker återhämta mig lite. Sakta, sakta. Blir nog inte allt för många knop idag, har så himla ont i kroppen idag. Men det går väl över det med. Är hemma idag, och förmodligen imorgon med som det känns nu.


Imorgon har Anton tid hos tandsköterskan på morgonen. Ska bli spännande att se vad hon har att säga. Blir sista besöket där. Sedan övergår han till vanliga tandläkaren vid årsskiftet. Sedan har jag ett eget besök att göra, dock inte hos tandläkaren. Sen på eftermiddagen imorgon har jag en tid hos en kurator. Ska gå och prata av mig lite, tror man behöver det ibland, lär ju knappast skada, eller hur?

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards