Alla inlägg den 4 september 2011

Av Joanna Löfdahl - 4 september 2011 07:25

Godmorgon. Här vaknades det nog till redan kl 6. På en söndag, det känns ju faktiskt inte riktigt riktigt. Men det var ju bara att släpa sig upp när ungarna hade vaknat. Men visst hade jag kunnat tänka mig att sova lite längre ;)


Sitter här och dricker kaffe. Känns som jag behöver mycket kaffe idag ;)

Katten har spenderat natten ute, släppte in henne nu på morgonen, då kom hon älgandes. Första natten hon varit ute här, och det kändes väl inget vidare för oss. Man tänkte ju på allt som kunde hända henne osv. Men hon stenvägrade komma in igårkväll. Vi lockade och kollade efter henne men hon vägrade. Hon stack iväg och ville minsann inte alls komma in. Och jag kunde ju inte sitta uppe halva natten och vänta på att hon ville komma in, så hon fick helt enkelt vara ute i natt. Hon låg ju mest under sängen igår, nu när vi är barnvakt har hon inte velat vara framme alls. Så jag förstår att hon ville ut när alla ungar väl sov.


Sitter och kollar på blocket och drömmer mig bort om en massa fina möbler. Kul att sitta och drömma iaf. Tråkigt att man inte har några pengar bara att köpa allt fint för, haha. Det kommer väl kanske tids nog.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards