Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 23 augusti 2010 19:26

Godkväll!

 

Bloggandet hamnar på efterkälken som vanligt. Det blir extra lätt att det blir så när man har besök. Är så glad att mamma är här och hälsar på! Igår tackade jag gudarna att hon var här. Jag låg dålig i gallstensanfall precis hela dagen. Det började redan på natten. Det blev ett himla rännande fram och tillbaka till toaletten. Och det blev många många många timmar i duschen. Värmen lindrade lite. Jag skojar inte om jag säger att jag spenderade iaf minst 6 timmar av dagen i duschen. Jag var riktigt risig, var inte kaxig för fem öre. När kräkningarna väl hade släppt så mådde jag konstant illa i flera timmar istället. Och sen fick jag ont åt njurarna istället, det gjorde så ont så jag såg stjärnor. Till slut strax efter kl 19 på kvällen, så small jag av pga smärta och av ren och skär utmattning. Sen sov jag till runt halv sex i morse. Jag behövde verkligen sova.


Är piggare idag men mår konstant illa idag också. Och har ont i hela kroppen, varenda liten led i kroppen värker som bara den. och "Träningsvärk" i kroppen har jag också. Använde tydligen muskler igår som jag inte ens visste att jag hade ;) Det var vidrigt helt enkelt. Så idag har jag mest slappat.


Lilleman har varit på dagis. Det var välbehövt faktiskt med tanke på hur jag mått idag. När vi hämtade honom så åkte vi till Wadköping och lekte en stund. Gick omkring och kollade på alla blommor. Men jag får PANIK av alla äckliga getingar som är överallt. Vågar snart inte gå ut.


Imorgon ska jag ta ett snack med lillemans dagis också. Det är förskräckigt att ungen har samma blöja på sig när man hämtar honom som han hade när man lämnade honom!! SÅ ska det väl ändå inte gå till?! Han har alltså haft samma blöja i över 5 timmar. Känns inte helt okej! Den var verkligen genomblöt när jag bytte på honom. Det känns faktiskt inte helt rätt!


Nu är det kväll, och Anton har precis somnat. Blir väl lite tv-tittande och sedan blir sova av! Är jättetrött idag! Fastän jag sov så mycket igår. Detta med gallstensanfall suger verkligen musten ur en! Fy vad hemskt det är. Måtte jag få operationen snart!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards