Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 20 augusti 2010 21:00

Godkväll mina bloggläsare! Allt bra me der idag? Här har det varit en lugn dag, som alla andra. Började morgonen med att bara ta det lugnt, sedan var det in till stan en snabbis för att gå till arbetsförmedlingen och skriva på ett papper. Fort var det gjort, kändes liite ovärt att åka in för en grej som tog 2 minuter. Men vad gör man inte? Och på AF så mötte en vän upp oss, sedan följde hon med oss hem. Anton var jätte trött när vi kom hem så han fick gröt och sedan sova. Och jag och min kompis fick tid att sitta och surra om allt och inget, väldigt trevligt! Önskar man hade sådana besök oftare. Så det måste vi göra om.


Sedan åt jag och lilleman tidig middag, för vi båda var såå hungriga. Och idag blev det kokt potatis, sprödbakad torsk, med gröna ärtor och lite remouladsås, smaskens var det! Anton åt som en tok, så det måste ha varit väldigt gott :) Efter det klädde vi på oss ( jaa, fick byta kläder på Anton för tredje gången för han skitar ner sig heeela tiden ), och vi gick och handlade lite fredagsmys gott. Och på vägen hem gungade vi lite. Sen när vi kom in hemma var det nästan dags att göra kväll för Anton.


Och nu, nu ska ni få höra, NU ÄR MIN MAMMA HÄR!!!

Heelt perfekt är det, älskade lilla mamma!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards