Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 10 augusti 2010 21:12

Har svårt att hitta tid och lust till att blogga. Händer inte allt för mycket värt att skriva om heller. Känns som tiden står stilla just nu. Men det är väl så ibland. Jag gömmer mig nog snart och inväntar bättre tider.


I veckan har jag varit och tagit blodprov inför mötet med kirurgen på fredag. Det mötet var inte det jag hade hoppats på. Kallelsen fick jag för min gallsten, jag hade hoppats såå innerligt på att det var om gbp'n. Men nu var det inte så. Jag erkänner att jag har deppat en smula över det. Men det är bara att rycka upp sig! Det med gallan måste ju såklart också åtgärdas. Det är jobbigt att gå och vänta bara på nästa anfall, man vet inte när det kommer, man vet bara att det kommer göra det. Så nu kanske jag får någon ordning på den iaf, hoppas på operation.


Idag fick lilleman vara hemma från dagis. För han började dagen med att vara dålig i magen. Så då fick han vara hemma med mamma och pappa istället. Han har varit smågnällig hela dagen, så han har väl kanske även haft lite ont i magen då. Var länge sedan han varit såhär gnällig. Men blev bättre fram mot eftermiddagen kvällen, men det övergick snabbt till gnäll ändå, för han började bli trött. Hihi, men en del dagar är ju bara så. Har själv varit sjukt trött idag. Men får skylla mig själv när jag sitter uppe så länge om kvällarna.


Så ikväll tänkte jag ta och lägga mig i tid. För en gångs skull.


Jo, vi hade inget att göra idag på eftermiddagen, så vi åkte en sväng till Ikea. Inte helt lätt att titta på saker när man har en vild 1½ åring som springer omkring och river i allt. Och sitta stilla i kundvagnen kom inte på frågan :) Köpte mig två blommor! Kommer kanske kort på dom imorgon. Kände jag ville fylla på med blommor hemma nu då en av mina 5 blommor dog när vi var i Norrland. Vi hade ingen som var och vattnade våra blommor då.


Nej, nu blir det att börja leta sig in till sovrummet. Får se om det går enligt planerna eller ej ;) Godnatt.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards