Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 13 augusti 2010 12:58

Idag var det då dags för mötet med kirurgen. Jag var lite nervös när jag satt där i väntrummet. Tänkte att tänk om han inte tar mina gallbesvär på allvar. Och att han som den andra läkaren på akuten bara pratar bort allt. Men det var en trevlig kirurg jag träffade, och han tog mig på allvar. Kände skönt! Han sa att enda sättet för mig att bli fri från gallbesvären var att genom operation avlägsna gallstenar och gallblåsan. Sådet är vad jag kommer få göra.


Nämnde för honom att jag väntar på att få bli kallad till kirurgen angående gbp också, och så undrade jag om det isf gick att göra båda operationerna på samma gång. Jag vill helst inte bli sövd flera gånger då jag varit med om otäcka upplevelser då dom ska väcka mig från narkosen. Och han frågade mig lite om min vikt,  om jag har några sjukdomar som tex diabetes, eller högt blodtryck eller så. Han frågade mig lite om min tidigare nedstämdhet eftersom det stod i min journal. Och sedan sa han att jag lämpade mig väldigt bra för en sån operation! Och han skulle sätta upp mig på en tid för att få båda operationerna gjorda på en och samma gång! Jippie!! :D Jag är så obeskrivligt glad! Det finns inte ord stora nog.


Alla pratar om att det är otursdag idag, men min dag har hittills varit underbar! Och idag tänker jag inte låta något sabba mitt goda humör. Idag njuter jag i fulla drag, känns som det vänder nu! :)


Och idag blir älskade Anton 19 månader gammal. Mammas lilla kille är inte så himla liten längre! På tisdag ska vi på 18 månaders kontroll. Ska bli så spännande att se hur lång han är och hur mycket han väger. Men sprutorna ser vi väl inte fram emot.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards