Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 5 augusti 2010 22:22

Igår fick vi besök av min lillebror och  hans tjej. Jättekul att dom tittade förbi. Lite tråkigt att dom inte stannade längre bara! Men lillebror hade hemlängtan. Dom stannade över en natt iaf. Vi åt gomiddag igårkväll, potatisgratäng och kött! Med en supergod sallad till. Det var verkligen kalasgott! Och sen satt vi och tittade på tv och pratade alldeles för länge. Så jag blev uppe lite för länge igår, har varit en halvt trött dag idag. Men det var det värt!


Idag åkte vi ut till Marieberg innan dom skulle åka hem. Dom ville ta en sväng där så det gjorde vi. Var jättetrevligt! Och Anton var på dagis, så vi kunde gå omkring som vi ville. Insåg idag att jag borde ta en tur på stan eller så någon dag då Anton är på dagis. Bara för att få gå och titta på allt i lugn och ro, tror det kan vara bra. Vara bra att göra något när han är på dagis, inte bara gå hemma och vänta på att få hämta hem honom. Vi får se.


När vi kom hem från Marieberg så låg ett förhoppningsvis roligt brev i brevlådan och väntade på mig! Jag har nämligen fått en kallelse till kirurgen! Hoppas på att få säga ÄNTLIGEN! Vet nämligen inte om det är kallelse för bedömning om gbp eller om det är för gallan. Är så nyfiken så jag måste nog ringa och kolla imorgon! Hoppas för allt i världen att det är för gbp! Blir så glad om det är det. Håll tummarna för mig nu mina bloggläsare!


Nu har jag väldigt trötta ögon och tänker stänga ner för idag. Får blogga mer imorgon. Godnatt på er!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards