Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Joanna Löfdahl - 3 augusti 2010 22:27

  

Lillebusen!


  

Lilleman är ute och rastar vovven =)

Det tyckte han var roligt.


 

Precis som det ska vara.


Grabbara badade lite, det gillades skarpt av dom :)


  

Utsikten i Storuman. Måste upplevas!

    

Anton leker lite vid en lekplats. Tråkigt var att den var för lite större barn.

Den var inte riktigt anpassad för barn i Lillemans storlek.


 


     

Så här söt kan man bli om man smakar tacos =)   

Av Joanna Löfdahl - 3 augusti 2010 13:09

Kan inte påstå att jag känner mig allt för munter. Jag kan inte riktigt sätta ord på vad det är som felas, men det är något. Över lag är det väl inte muntert här hemma alls, och detta känns definitivt inte som någon semester. Inte för att det är jag som har semester heller. Det kommer jag väl aldrig få. Hahaha, överpositiva Joanna idag?!


Nu är det snart dags att gå och hämta hem lilleman från dagis! Eller ja, det är väl en 45 minuter kvar, men 45 minuter går himla fort. Har passat på att städa lite idag när Anton varit på dagis. Städade igår också, men då tog jag bara golven. Plus att jag städade toaletten. Badrummet skulle behöva sig en omgång också, men det orkar jag faktiskt inte idag. Funderar på om jag skulle ta cykeln och hämta lilleman. Det dumma är bara att då måste jag bära ner allt för trappan. Och cykelkärran är ju nedmonterad för att man ens ska få in den i förrådet. Det är då självaste ***** att man inte får ha sina grejer ifred säger jag bara! Drömmen vore ju att man skulle få ha det i fred om det stod nere i cykelrummet, men icket då. Det stjäls på löpande band där nere, och jag är mer än lovligt trött på det!


Har även försökt knåpa ihop en matsedel och en handlingslista idag. Spenderade över en timme på det, men kom ingen vart ändå känns det som. Jag skulle behöva lite hjälp?! Någon med tips på bra middagar? Gärna enkla och relativt snabblagade också!


Nej, nu orkar jag inte blogga mer just nu. Ska gå och se om det finns något mer jag hinner göra innan det är dags att hämta hem min älskade son, solstrålen i mitt liv! Jobbiga dagar är jag extra tacksam att jag har honom! Vad vore livet utan honom?! Kan inte tänka mig att leva i en värld där inte han finns! Älskade älskade barn, mamma älskar dig så!


BTW, När i helsike hann det bli augusti?!?! Tiden bara rusar iväg!
Om 2 veckor är det dags för lillemans 18 månaders kontroll, 1 månad sent.. Då är det sprutor igen, stackars min lilla älskling!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards