Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 23 augusti 2011 07:17

Godmorgon, inte för att den känns speciellt god. Anton vaknade tidigt som vanligt. Och själv mår jag som en påse skräp idag. Halsen känns konstig, jag hostar och har mig och det gör ont när jag hostar och andas, näsan rinner och jag nyser som en tok. Roligt nästan jämt. Bara konstatera att nu är det min tur att bli sjuk då. Yaay. Känns ju inte bra alls faktiskt.


Igår ringde en barnneurolog till mig. Vi disskuterade lite ang att sätta in epmedicin på Anton eller inte. Och vi kom fram till inte. Vi var överens om att det fanns andra trådar att dra i innan man sätter in medicin. Så nu ska jag samla på mig information, ska ta hjälp av BVC också, Anton ska snart på 2½ årskontroll, och då ska jag be dom om lite tips och råd och lite hjälp på vägen. Men känns som ett bra samtal igår iaf. Känns bra att dom inte bara vill sätta in medicin på ett ändå såpass litet barn. För vi som föräldrar vill inte sätta in medicin på Anton.


Undrar vad man ska hitta på idag då? Städade och bäddade rent gjorde jag igår, det kan jag lova känns skönt just nu när jag vaknade idag och mådde som jag gör. Då är det skönt att inte ha lika många måsten att göra. Har ett besök jag ska gå på idag, det är allt, annars få viväl ta dagen som den kommer. Men vi skulle onekligen behöva bara ta det lugnt och mysa!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards