Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 2 augusti 2011 16:03

Idag är det en mycket varm dag. Det är både skönt och jobbigt på samma gång. Har städat och tvättat en massa idag, skönt att äntligen fått det gjort. Det blev minst sagt lite rörigt och kladdigt här på golven när vi var många i helgen. Och nu är det skönt att kunna gå på golven utan att klibba fast ;)


Har hunnit få lite mer ordning här hemma. Men har insett att jag nog inte kommer hinna klart innan jobbet drar igång sen. Men lite i taget, till slut kommer väl alla saker få sin plats. Men jag är verkligen på god väg, och det känns bra.


Det är härligt att ha ett hem som är fint och luktar gott. Jag kanske borde börja städa varje dag! Fast det skulle å andra sidan inte sonen gilla. Tar ju ändå sin lilla tid att städa, och han gillar inte att roa sig själv någon längre stund. 


Nu är Patriks syster och hennes barn här och hälsar på några dagar. Jättetrevligt att ha dom här. Kul för Anton att få leka lite med sina kusiner också. Så roligt att han kan få en relation till dom. Så nu borde jag ju inte sitta här och sitta här. Borde gå och vara lite social ^^

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards