Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 21 augusti 2011 08:52

Godmorgon. Om det nu finns några goda mornar. Det känns lite sidodär faktiskt. Men tids nog måste väl saker och ting ändå ordna till sig. Men det är inte utan att det känns en smula hopplöst lite nu och då. Men det är bara att bita ihop, ta nya tag och kämpa vidare. Det är tur att vi har en underbar liten familj värd att kämpa för. Älskar mina grabbar över allt annat på denna jord. Dom är luften i mina lungor, och jag kommer aldrig någonsin sluta kämpa för dom, för oss, våran framtid.


Tänkte försöka mig på lite städning idag. Låt oss bara säga att det verkligen behövs. Vi är ju hundvakt nu, och Anton och Lemmy verkar ingått i någon pakt tillsammans, haha. Där det gäller att smutsa ner och stöka ner så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt ;) Roligt nästan jämt. Vi har ju haft Lemmy här sedan tisdag, och har bara brytt mig om att sopa och så. Men idag ska dammsugaren fram, är trött på alla smulor och allt grus under fötterna. Så här skall städas. Ska även försöka mig på att tvätta minst ett par maskiner tvätt också. För det ligger smutstvätt precis överallt. Yaay. Men ska bli skönt när man är klar sen.


Ska dra igång lite musik och sen sätta fart. Hoppas på att Anton kan underhålla sig själv en stund, så jag hinner få lite gjort.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards