Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 10 augusti 2011 07:48

Är det bara att inse att hösten är här nu eller? Det är mycket kyligare ute, och löven börjar sakta falla från träden. Och det känns som höstluft ute nu. Är sommaren redan slut nu? Eller vad är det frågan om? Jag känner att jag är inte riktigt redo för höst ännu. Jag ville ha lite mer sommar. Nåväl, är väl bara att gilla läget helt enkelt.


Detta är min sista lediga vecka. Sen drar arbetsträningen igång igen. Det är med lite blandade känslor. Men det kommer bli kul. Saknar ju gänget där borta. Saknar att ha något att göra. Men ändå har det varit skönt att vara hemma nu under sommaren, fått umgås med sambo och son. Och vi har väl varit iaf hyfsat duktiga att ta vara på tiden.


En sak som känns lite jobbig är att Anton verkar inte redo för att börja på dagis igen. Han pratar om att han inte vill dit, han vill inte leka med kompisarna där. Och sen säger han att han blir arg när mamma jobbar och han är på dagis? Undrar vad han menar med det? Nåväl, ska försöka att inte ta ut något i förskott, vi får se på måndag hur det går helt enkelt. Hoppas såklart på att det kommer gå jättebra! Han kommer nog inse när han väl är där att han har saknat fröknarna och kompisarna.


Är så himla trött. Jämt jämt jämt. Det är helt sjukt vad trött man kan vara. Jag har somnat med Anton flera gånger på sista tiden när han ska vila lunch. Och jag somnar om kvällarna när jag ska natta honom. Och jag kan somna bara ändå i soffan, vad är det frågan om liksom?! Kanske dags att kolla blodvärdet igen? Ska ju snart på 6 månaderskontroll efter operationen. 25 Augusti är det dags för återbesök. Ska bli spännande att se!


Nej, nu ska jag nog ta mig en till kopp kaffe, så kanske man kan piggna till lite. Magen gillar dock inte allt kaffe som jag häller i mig dagarna i ända.. 

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards