Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 20 augusti 2011 15:43

     

Lilleman tyckte att det vore roligt att prova mammas tröja. Tröjan har jag för övrigt ärvt efter min käre sambo. Han använder den näästan aldrig, och jag KAN HA DEN. Så jag använder den ofta. Den är superskönt, speciellt nu när det börjar bli lite kallare ute.
Även Lemmy kom med på en bild, vi är ju hundvakt nu i några dagar. Supermysigt. Anton har jättekul med Lemmy, dom kör slut på varandra.

 

   

Mitt allra första försök att göra Tacopaj, och det blev faktiskt helt okej! Jag letade upp flera recept på nätet, och sen tog jag det som jag gillade i alla recepten, och la till lite eget, så jag fick dom smaker som jag ville ha. Och jag måste säga att jag blev nöjd, speciellt med tanke på att det var min allra första matpaj som jag gjort, någonsin. Innan är blåbärspaj den enda paj jag gjort. Det kommer helt klart bli fler matpajer i detta hushållet framöver, det är ju så himla enkelt, och verkligen supergott!


 

En tapper lilleman! Här visar han att man kan vara på bra humör fastän man är sjuk. Mammas älskade skatt! <3 Visst sitter kläderna fint på honom? ;) Vet inte om det syns, men han har klätt på sig själv och både tröja och byxor satt utochin. Så sött så! :D

 
Av Joanna Löfdahl - 20 augusti 2011 10:23

Skillnaden, hittills. En ganska stor bit på vägen.


 

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards