Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Joanna Löfdahl - 14 augusti 2011 17:19

Imorgon börjar allvaret igen. Det känns rätt bra ändå, har saknat gänget där borta. Det som oroar mig en smula är bara min konstanta trötthet. Min oförmåga att hålla ögonen öppna på förmiddagarna. Kliver upp och sen däckar jag efter bara nån timme eller två. Det är lite skrämmande. Men kanske går tröttheten över bara man kommer bort dit och kommer igång? Jag hoppas på det iaf. För har verkligen varit jobbigt trött på sista tiden. Har varit på vårdcentralen angående tröttheten och huvudvärken. Men de säger bara spänningshuvudvärk då alla värden och allt annat ser bra ut. Så får väl gå på det då. Om ett annat så tänker jag försöka ta mig en tur till optikern snart, för att kolla ögonen. Dom kan ju ha något att göra med huvudvärken. Var ju ändå 1½ år sedan jag kollade synen sist, så det kan ju mycket väl ha ändrats.


Känns som det har varit en bra sista helg av ledigheten. Vi har träffat folk och umgåtts och haft det allmänt trevligt. Dock har väl tröttheten förstört lite, och jag har väl inte orkat vara fullt så trevlig och social som jag kanske brukar vara. Men de flesta verkar ha haft överseende med det, vilket känns bra.


Nu har jag precis satt igång en maskin tvätt inför kommande veckan, så det finns lite rent att ta på sig. Tvivlar dock på att det hinner bli torrt tills imorgon. Men det finns nog annat att ta på sig imorgon.


Anton har sin farfar och farbror på besök idag. Han är jätteglad att dom är här och hälsar på. Nu är alla grabbarna ute en stund. Och jag passade på att få några minuter för mig själv, man behöver det ibland. Alldeles tyst och skönt här hemma nu. Jag ska alldeles strax ta och sätta igång med någon middag. Så att vi får bli mätta och belåtna idag också.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards