Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

21 Oktober

Av Joanna Löfdahl - 21 oktober 2011 08:05

Godmorgon. Här har vi hemmadag idag, precis som igår. Känns väl sådär. Samtidigt är det skönt att vara hemma när jag har så himla ont i kroppen som jag har idag. Känner mig knappt rörlig. Och Anton är ledsen för lite och ingenting, och han är hostig. Eller inte så mycket idag som igår kväll och i natt. Han är väl trött precis som vi andra. Jag är helt sinnessjukt trött, trodde inte ens det var möjligt.


Jag känner mig inte på topp alls. Känner mig svullen som jag vet inte vad, detta kan ju inte vara normalt?! Nåväl, bara vänta ut det och se vad det är frågan om. Men gillar inte alls att känna mig så här.


Har lyckats starta en maskin tvätt iaf, och tvätta tvättstället inne i badrummet. Det var inte så himla mysigt där efter alla de gånger Anton stått och lekt med tvål och andra härligheter som stått där. Men nu är där rent och fint! Det gillar vi. Ska väl försöka ge hela badrummet en omgång, förhoppningsvis idag. Skulle vilja ge resten av lägengeten en omgång också, torka golven och så, men  det ids jag inte, det tar jag som vanligt på söndagar, för det är min städdag.


Vill ha ordning och reda. Mindre kaos och sakerna på rätt plats. Men det är inte lätt när man bor i en liten tvåa att hitta ställen att förvara alla saker på. Det ser lätt lite rörigt ut. Just nu längtar jag efter en större lägenhet, med mer förvaringsutrymmen, med fler rum. Längtar efter ett barnrum igen, men jag vet ju att Anton ändå aldrig skulle använda sitt eget rum ifall han hade ett. Så lika bra att vänta med större tills dess att han är redo för eget rum. Men det kommer väl det med, innan man ens hinner blinka, dom utvecklas så himla fort. Han är ju allaredan stora killen. Mammas skatt!


Nu ser jag vad jag ska ta mig ann idag! Nämligen mina blommor. Ser att dom inte ser så himla pigga ut. Tror det är för att det drar från fönstrena. Det blåser ju nästan rakt in fastän allt är stängt. Och ja, mina blommor mår inte bra av det. Så jag får väl flytta på dom tills dess att hyresvärden fixat kylan som blåser rakt in här hemma. Inte konstigt att vi är sjuka hela tiden kanske?

 
 
Hondjur

Hondjur

22 oktober 2011 08:52

Åh, Tacos! Gud, vad gott! Måste vi med ha någon dag framöver! Det är ju så lätt med!

Ja, du gumman.. Den där soffan är livsfarlig. Haha. Jag vet allt om det! :)
Ha en fin dag nu sötnos och hoppas kroppen snart mår bättre!
*kramas massa på*

http://www.etthondjur.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Löfdahl - 5 september 2013 21:19

Hohoho känns ju som att det var ett tag sedan man skrev här. Ska nog ta och kolla tillbaka lite över när jag skrev sist och så. Kommer bli spännande! Har ju ändå inte mycket för mig just nu. Inväntar bebbon som är beräknad IDAG! Hallååå, varsäru?! ...

Av Joanna Löfdahl - 27 februari 2012 17:38

Oj, det var eviheter sedan jag skrev här, tydligen. Men det är för att jag funnit ett annat ställe att blogga på. Får se om jag offentligör den andra bloggen eller inte. Det är skönt med en fristad. Men man vet aldrig. vi får som sagt se. Beror väl p...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:44

Har haft bloggen låst ett par dagar. Hade tänkt göra om och så, i lite lugn och ro. Men nu är bloggen tillbaka, helt oförändrar. Så rolig är jag. Men jag orkade inte göra om den, så den får se ut här ett tag till. Under tiden har jag bloggat på ett a...

Av Joanna Löfdahl - 6 februari 2012 17:39


  Min älskade sötnos! Så himla söt och go!  

Av Joanna Löfdahl - 1 februari 2012 19:29

Här sitter jag och har precis kvällsfikat lite. Men känner mig ändå inte nöjd, så kanske slinker ner något mer innan kvällen är slut. Beror ju lite på hur länge till jag blir uppe också. Sitter här och känner mig som en enda stor äcklig HERPES hela j...

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards