Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Joanna Löfdahl - 7 oktober 2011 13:20

Ja, då är jag precis hemkommen från vårdcentralen. För visst fick jag komma dit och träffa en läkare. Den läkaren jag gillar dessutom, vår husläkare. Jag är faktiskt jättenöjd med vår husläkare, han är jättebra och lyssnar på vad man har att säga. Och han ignorerar en inte bara. Så vi har en jättebra läkare! Och det tog inte många minuter för honom att konstatera att jag ännu en gång åkt på bihåleinflammation. Yaay, så nu blir det en ny penicillinkur, var ju bara en månad sedan sist. Längtar tills penicillinet börjat värka så huvudvärken lägger sig!!


Lilleman ligger och sover nu. Sen när han vaknat ska vi väl åka och handla lite. Tänkte snika till mig skjuts och handla när min mamma är här, så slipper vi släpa en massa tunga kassar. Dom åker ju nämligen hem imorgon, och det känns faktiskt mindre kul! Önskar dom kunde stanna några dagar till!!!!

Av Joanna Löfdahl - 7 oktober 2011 08:19

Godmorgon Fredag. Är himla trött och har ont i kroppen idag. Ont i ansiktet, jäkla bihålor säger jag bara. Har en tid telefontid på vårdcentralen senare idag. Men vet inte ifall jag ska avboka den, för vid närmare eftertanke så har jag inte råd att gå till någon doktor, om jag nu får någon tid där. Pengar är det inte gott om just nu.


Bara till att sitta här och sitta här. Ont i kroppen så jag orkar inte göra så himla mycket. Seg och trött. Borde hitta på en massa så tiden inte står stilla. Städa lite kanske? Eller springa ut till tvättstugan och kolla efter en tvätt tid. Eller något annat. Måste väl göra något så jag håller igång och inte somnar här där jag sitter.


Lilleman är tack och lov på rätt bra humör idag :)

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards