Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Joanna Löfdahl - 5 oktober 2011 18:50

Idag var första jobbdagen på vad som känns som en hel evighet. Sanningen är väl den att det är nästan två veckor sedan jag jobbade sist. Och det märktes att jag varit borta ett tag, man tappar det fort. Så det kändes som att hissen gick inte ända upp större delen av dagen. Men det lossnade mer och mer ju mer dagen gick, och sista timmen eller två gick ju riktigt bra. Men kan ju säga att jag känner mig rätt slut nu ;) Hoppas iaf på att morgondagen går lättare. Det var skönt att komma iväg hemmifrån iaf.


Efter jobbet hämtade mamma mig, och vi åkte sedan och hämtade Patrik. Sen åkte vi hem ett tag, hämtade Anton och åkte ut till Marieberg och Ikea. Jag som har velat på Ikea hur länge som helst nu. Hade väl dock inte ro att kolla så mycket som jag hade velat. Var liksom alldeles för trött, och nu är jag helt slut.

Behöver jag säga att det ska bli skönt att sova ikväll? ;)


Jag vill så gärna klippa mitt hår. Är så less på skatboet jag har på huvudet. Men jag har inte råd att gå och klippa mig, så kanske gör jag något drastiskt alldeles själv ;) Det har jag ju gjort förr, och det ordnar sig alltid. Haha. Eller så väntar jag ett tag till, tills jag har råd och då går till en frisör. Skulle vara skönt att få "unna" sig något sånt, men det blir senare. Just nu finns det inte utrymme för det.


Nej nu ska jag väl slita mig ifrån datorn. Och ta och umgås med sonen innan han ska sova, och när han sover då ska jag ta och vara trevlig mot våra gäster. Så himla roligt att ha mamma och Anders här på besök! Önskar dom kunde stanna i en hel evighet.


Tjingeling!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards