Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Joanna Löfdahl - 1 oktober 2011 10:04

Är så himla rastlös idag. Jag vill så gärna hitta på något, men jag vet inte vad. Är så himla less på att bara gå omkring här hemma nu. Städade gjorde jag igår så det finns inte så mycket kvar att göra idag. Skulle säkert hitta något om jag letade, men orka. Haha


Idag har jag inte gjort ett skvatt mer än att sätta igång en maskin tvätt typ. Ska väl hänga den sen när den är klar, sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Känner för att vara en smula social, men alla bor ju så himla långt bort. Eller är det vi som bor på fel ställe? Kan jag väl aldrig tänka mig ;)


Anton var feberfri även denna morgon! Yaay! Det är verkligen på väg åt rätt håll. Han är dick väldigt snorig och hostig ännu, men sånt kan ju sitta i länge. Får väl se om det blir dagis för honom på måndag eller inte.


Nåväl, nu har jag inget roligt att skriva om. Hände som sagt inte mycket här hemma nu. Känns som vi är smått isolerade från omvärlden :P

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards