Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Joanna Löfdahl - 27 oktober 2011 07:09

Godmorgon. Om man nu skall gå så långt som att kalla den god. Det är så att sonen har feber, det började redan igårkväll. Och nu på morgonen var den ännu högre, trotts ipren. Så ja, vi får väl avvakta och se vart detta bär väg. Är så himla tråkigt att han ska behöva bli sjuk nu igen :(


Själv tänkte jag försöka ta tag i städningen nu. Låt oss bara säga att det behövs!! Och vi ska få ny frys också, Och då kan det ju vara bra ifall dom kan komma in med den nya och ta ur den gamla utan att det är massa skräp i vägen. Har inte alls hunnit med städningen hemma dom senaste dagarna. Har hunnit plocka och ha mig, men dammsugning, dammtorkning och golvtorkning har hamnat lite efter. Men får försöka mig på det idag istället. Inte för att jag känner för det men ;) Är helt sjuuukt trött, och har ont i kroppen. Meeeen det går väl än då.


Nu ska jag ta och sätta igång. Innan jag tappar suget på att göra något.

bloggar mer senare.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards