Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Joanna Löfdahl - 8 oktober 2011 08:15

Godmorgon, idag är det lördag. Men det känns mest som vilken dag som helst. Är trött, har ont i huvudet och vaknade  upp dunderförkyd, som alla andra här hemma. Yaay, hoppas verkligen det hinner lägga sig till på måndag.


Igår var jag och älsklingen på bio! Det var vi värda! Var verkligen supermysigt att få göra något bara vi två. Vi såg Jägarna 2. Och den var riktigt bra, dock väldigt nervkittlande från början till slut, Ville bara gömma mig bakom Patrik :P Men det gick utan att gömma mig ;) Den var riktigt riktigt bra! Så den kan jag rekomendera varmt.


Idag åker min mamma och hennes gubbe hem, Det kommer bli tomt och tyst. Och själv tänker jag väl sysselsätta mig med att städa idag, så har man något att göra. Och jag städar ju ändå alltid på helgen.Så att jag slipper så mycket städning på veckorna efter man jobbat och är trött.


Skallen spränger idag också. Men får ge penicillinet ett par tre dagar så ska det börja bli bättre sen, tills dess får jag knarka alvedon, det lindrar lite iaf. Känner mig hoppfull iaf!


Undrar vad mer vi ska hitta på idag. En promenad kanske, lite senare. För just nu är det så himla kallt ute, burr!! Ingen värme längre, bara att inse att hösten är här i full mundering nu. Och det blir bara kallare och kallare ute nu. Men höstens fantastiska färger är ju jättevackra. Och det är underbart när löven prasslar under fötterna när man går. Ska verkligen försöka hinna med fler höstpromenader! Det är bra för själen. Och bra för kroppen att få röra lite på sig. Känner att det blivit lite för lite motion senaste veckan här. Det får vi ändra på! 

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards