Alla inlägg den 25 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 25 november 2010 19:32

Här sitter jag med Sveriges huvudvärk. Har ont i kroppen och känner mig stelare än jag gjort på länge. Huvudet känns tungt och tätt i näsan och konstig i halsen. Detta är verkligen en långdragen förkylning, hoppas den ger med sig snart!


Idag var jag på inskrivning inför op. Väga, mäta, ta blodtryck, träffa kirurg, träffa narkosläkare. Vågen visar -12,9 kg nu! Och det känns verkligen fantastiskt! Kirurgen var väldigt nöjd med det jag gått ner, och hon sa som jag, att allt utöver nu det blir bara bonus! Känner mig mycket mer peppad nu! Känner mig inte alls lika nervös och orolig. EKG och proverna såg bra ut, så jag har fått klartecken helt och hållet för op nu!


Och här tog inspirationen till bloggandet slut. Är en del annat att tänka på. Återkommer väl en annan dag.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards