Alla inlägg den 17 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 17 november 2010 21:38

Här sitter jag och tokhostar, för hundrafemtioelfte gången idag. Måtte min hosta bli bättre snart, jag vet inte vad jag gör annars! Och är så himla trött på att inte kunna andas ordentligt. Jag skulle behöva något som bedövade halsen ordentligt. Jag dööööör snart. När tusan ska jag och vi allihopa här hemma få vara friska för ett tag? Är så himla trött på alla sjukor nu :(


Har suttit lite och kollat på tradera ikväll. Det finns så himla mycket roligt där. Finns massor jag skulle kunna tänka mig att köpa. Kanske lika bra man inte har några pengar ;) Men känns jätteskoj att ha kommit igång och lägga ut lite auktioner där!


Är trött och borde nog gå och lägga mig. Eller trött är jag inte. Ser inte fram emot att ligga där och hosta och vrida och vända på mig. Ska dricka en kopp té nu strax, och se om det lindrar något över huvud taget, hoppas det gör det. Om hostan lugnar ner sig så kanske jag skyndar mig i säng och kanske hinner sova en liten stund innan hostandet börjar igen.


Hoppas jag vaknar frisk imorgon!!

Av Joanna Löfdahl - 17 november 2010 17:49

Sitter här alldeles nyduschad. Helt fantastiskt! Idag har varit en jobbig dag. Vaknade med feber och världens tyngsta huvud. Visste inte alls hur jag skulle överleva dagen. Har hostat och nyst och hostat ännu mer. Känns som jag ska hosta lungorna ur mig, jättejobbigt. Har hostat så  mycket så jag fått världens huvudvärk. Men duschen lättade upp i luftrören lite. Har haft det otroligt svårt att andas dom senaste dagarna. Har varit nära att ringa vårdcentralen flera gånger. Men dom hör ju att det bara är virus när man ringer, så känns dom ingen idé. Men känns ju som fastän det är virus så bör man väl ändå kunna få andas ordentligt? har suttit fast i ena änden av min astmamedicin, men den har inte hjälpt mig alls.


Har fått sålt en av lillemans gamla overaller idag. På tradera! Jag har ju fått tillbaka tradera nu, äntligen. Det tog bara ett år från det att den blev hackad! Men ack så skönt att få vara tillbaka där och kunna lägga ut auktioner igen! Och det började bra iaf! Så nu ska det ut mer kläder och så på tradera, roligt att få komma igång igen.


Igår hade jag stora visioner om denna dag. Att vi skulle gå ut och leka, boka tvätt tid och gå ut på promenad. Men det sket sig i morse när jag vaknade och kände mig som sju svåra år.


Nu börjar det snart bli dags att göra kväll för lilleman. Klockan är ju snart kvart över sex. Och runt halv sju brukar vi börja göra oss klara för kvällen. Men han kanske inte vill sova riktigt ännu, för han sov så mycket på dagen idag.


Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards