Alla inlägg den 19 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 19 november 2010 22:05

Fy bubblan vad jag är trött denna kväll. Har lagt oss alldeles för sent på sista tiden. Så ikväll tänkte jag ändra på det genom att gå och lägga mig lite tidigare. Hade tänkt lägga mig nu för en stund sedan, men då kom jag på att jag hade ju glömt dricka kvällsdrinken ju! Så nu har jag precis skakat ihop den och sitter här och dricker den medans jag tänkte försöka mig på ett litet inlägg.


Kan för övrigt meddela att vi har haft svinit kalls idag. Ja, inte om man går efter vad termometern stått på, men verkligheten är en helt annan! Termometern måste ljuga med iaf 10 grader! Jag höll på att frysa ihjäl när jag vart ute idag. Har ju varit duktig och varit ute flera gånger idag, det ni!


Vi traskade en sväng till Ica Maxi. Mitt paket med modifast hade kommit så vi var och hämtade ut det. Så nu kan jag dricka chokladshake igen ;) Det är lycka för mig faktiskt! Dom andra smakerna är jag inte såå förtjust i. Eller dom går väl dricka, bortsett från vaniljen, den är vidrig! Har inte rört vaniljen på evigheter nu känns det som, och tänker inte göra det heller. Tänker sälja vaniljen. Måste ju finnas någon annan som klarar av att dricka den.


Känner att allt jag skriver blir bara grötigt. Kan inte hålla en jämn tråd. Det är pga att jag är alldeles för trött. Tänker slurpa i mig det sista av shaken, dricka upp mitt bubbelvatten, och sedan blir det till att bortsta tänderna och gå och lägga sig! Det ska bli såå skönt. Sova sova sova. Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter. Har inga direkta planer för morgondage. Eventuellt ska jag baka lite bröd. Men annars vet jag inte. Resten är upp till väder och vind.


Godnatt på er!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards