Alla inlägg den 13 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 13 november 2010 17:44

Tack för era fina kommentarer!! Dom värmer så mycket ska ni veta. Och jag känner mig ännu mer peppad, tack! :)


Nu har vi precis kommi hem från en promenad. Vi gick till Ica Maxi för att handla lite. Haha, kan säga att vi kommer mycket billigare undan när vi handlar nu än vad vi gjorde för tex en månad sedan. För i och med att jag inte dricker dricka eller ätere godis mer, så gör ingen anna här hemma heller det. Så plånboken blir ju väldigt glad! Känns skönt att jag har sånt bra stöd här hemma! Hade nog varit jättesvårt om tex sambon skulle köpa hem godis och sitta och äta hela tiden. Då hade jag kanske inte varit vid lika gott mod som jag ju faktiskt är nu :D Haha. Känns verkligen underbart med detta stöd jag har! Jag vet att detta kommer gå bra.


Väl på Ica träffade vi på några vi kände. Så det blev att vi stod och surrade en stund. Alltid trevligt! Inte så ofta ändå som vi springer på folk att stå och prata med. Så det är roligt när det väl händer. Sen när vi skulle gå hem hade det hunnit bli jättemörkt ute! Kändes konstigt att vara ute och gå i sånt mörker. Men samtidit är det ju så himla fint när det är mörkt och så ser man alla tända lampor, det så mysigt på något vis. Mer kvällspromenader tack!


Haha, tror jag blivit beroende av promenaderna. Kände idag att jag MÅSTA gå ut. Och nu efter promenaden känns det helt perfekt. Det var jätteskönt!


Får se om jag återkommer med ett litet kvällsinlägg senare.


Av Joanna Löfdahl - 13 november 2010 12:33

Idag är jag glad, vågen står inte stilla längre. Idag har jag gått ner 8 kg på tre veckor. Tjuvvägde midag idag, egentligen har jag måndagar som vägningsdag. Men provade ett par byxor igår, och dom satt bara så perfekt, jämfört med hur dom gjorde innan. Så jag kände att jag var tvungen att tjuvväga mig, haha. Och nu känns det bra igen med det här, eftersom att vågen rör sig neråt nu! Helt fantastiskt! Känner mig hoppfull! De ville ju att jag skulle gå ner 10 kg innan op, så "behöver" bara gå ner 2 till, resten är ju bonus!


Jag känner att jag vill ut och gå idag. Men ute bara regnar det :( Så jag fick ingen lust alls att gå ut. Så istället plockar jag och småstädar och har mig. Viker tvätt, vattnar blommor, dammtorkar osv osv osv. Finns ju massor att göra.


Hoppas vädret lättar upp till eftermiddagen. För vi planerar en promenad till Ica Maxi, det skulle vara häärligt! Fanns en del bra erbjudanden denna vecka. Och jag måste köpa snuuuus. Snus är definitivt ett måste! Haha


Vad gör ni idag?

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards