Alla inlägg den 15 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 15 november 2010 13:06

Idag är ingen munter dag. Natten blev jobbig. Redan igårkväll, strax efter jag hade bloggat så vaknade Anton och kräktes. Det var bara slita ungen ur sängen, dra av han den nerkräkta pyjamasen, dra ur dom nerkräkta sängkläderna, och slänga allt i tvättmaskinen på en gång. Befarade det värsta, magsjuka. Men peppar peppar har han inte kräkts något mer. Men natten var jobbig, för Anton piggnade till och var vaken ett tag där. Och sen hade han svårt att somna, han låg mest och vred och vände på sig och sparkade på oss och så. Sen somnade han till sist. Men jag kunde inte somna för jag hade myrkryp i benen. Kunde verkligen inte somna. Så jag fick ställa mig i duschen mitt i natten. Det är det enda som hjälper. Sen somnade jag någon gång efter kl 2 i natt.


Idag fixar och donar jag lite här hemma. Väntar nu på att Anton ska vakna så att jag kan dammsuga och sedan torka golven. Han vaknar nog om jag startar dammsugaren nu. Och han behöver den sömn han kan få. Sen ska vi släpa oss ut i regnet en kortis. Måste förbi dagis och få en kråka av dom, så att jag kan skicka iväg mina VAB papper, så jag får mina pengar någon gång. I need money.


Idag går tankarna till min moster. Vi tänker på dig! Håller tummarna hårt!

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards