Alla inlägg den 3 november 2010

Av Joanna Löfdahl - 3 november 2010 21:54

Välkommen tillbaka till Internet Joanna!! Tack!!! :D


Som jag har svurit nu på kvällen! För allt på datorn har bara jävlats med mig! Eller ja inte datorn, utan internet. Vi skulle ju gå över till stadsnätet från och med första november. Och IDAG började internet fungera, efter att vi ringt och terrat internetleverantören att antal gånger.  Så jag har suttit med det mobila bredbandet och det mina damer och herrar, DET HAR BARA JÄVLATS MED MIG.

Måtte detta fungera bra nu, för annars blir jag tokig!!


Dagen har varit okej. Men i morse var jag en smula död och ville verkligen inte kliva upp. Känner redan nu hur jag inte kommer vilja kliva upp imorgon heller, haha. Men snart är det helg, och då får man kanske sova liite längre iaf. Hoppas!


Hade tänkt skriva ett långt roligt inlägg. Men klockan springer iväg och orken tryter. Är sjukt trött mest helat iden.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards