Alla inlägg den 2 april 2011

Av Joanna Löfdahl - 2 april 2011 07:46

Godmorgon Lördag. Så var det helg igen då. Känns skönt att vi hann städa såpass mycket igår att jag känner att jag kan ta det rätt lugnt idag. Det enda jag inte hann med som jag ville göra var att torka golven. Så det får jag kanske passa på att göra idag, om jag orkar. Får dra dammsugaren en gång till först bara. Men det är inget jag tänker sätta igång och göra såhär på morgonkvisten.


Ska på stan med en kompis idag. Trist att man själv inte har några pengar, jag som är i behov av tröjor. Långärmade. Har typ inga jag kan ha längre. Eller jo jag kan ha dom, men dom sitter inte snyggt för fem öre. Men det får vänta.


Sitter här och gäspar och gäspar. Är supertrött idag. Skulle helst av allt bara vilja ligga under täcket och slöa hela dagen. Men då skulle inte sonen bli så överlycklig direkt. Han kan ligga och mysa en liten stund, läsa en bok, sen säger han att mamma ska kliiiiiva upp ^_^


Nej, nu är det kaffedags. Så ska vi se om man kan vakna till liv idag också.

Presentation

Joanna heter jag, 25 år och bosatt i Örebro. Är sambo och mamma, det är helt oslagbart.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Anton är

Lilypie Fourth Birthday tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Läsare

bloglovin

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards